Conjoint

Térképezze fel mi az igazi érték fogyasztója számára!

Az SPSS Conjoint mérhetővé teszi, hogy az egyes terméktulajdonságok hogyan befolyásolják a fogyasztók preferenciáit. A modul segítségével egyszerűen mérhető az egyes terméktulajdonságok értékesítésre gyakorolt hatása, amit a fogyasztó a vásárlási döntés meghozatalakor mérlegel.

Válaszolja meg a kritikus piackutatási kérdéseket:

  • Milyen termékjellemzők a legfontosabbnak a fogyasztók számára?
  • Mi a legfontosabb tulajdonságok ideális szintje?
  • Hogy lehet a leghatékonyabban árazni?

Az új termék elemzésénél választ kell adni a fenti kérdésekre mielőtt nagy erőforrásokat fordítana a termékbevezetésre. Az SPSS Conjoint modul használatával a legnagyobb valószínűséggel sikeres szolgáltatás és termék fejlesztésére koncentrálhat.

SPSS Conjoint tartalmazza azokat az eszközöket, amelyeket a Conjoint módszer miatt használnia kell:

  • Ortogonális kísérleti terv készítése
  • Ortogonális terv kártyák előállítása
  • Conjoint elemzés

Ha szeretne többet megtudni az  SPSS Conjoint modulról

Havi rendszerességgel megrendezésre kerülő ingyenes szemináriumainkon megismerkedhet az SPSS Statistics programcsomag használatával, valamint szakértőnk segít Önnek meghatározni, hogy mely modulokra lehet szüksége munkája során. A részvételhez csupán egy regisztrációra van szükség.