Decision Management for Customer Interactions

Amikor egy ügyfél felkeresi a vállalat ügyfélszolgálatát vagy a weboldalát lehetőség nyílik az üzleti kapcsolat megerősítésére. Az SPSS Decision Management for Customer Interactions segít az ügyfélmegtartásban, a bevétel növelésében és a profit elérésében azáltal, hogy személyre szabott élményt létrehozását teszi lehetővé minden egyes ügyfélnek  - akár telefonon, weben, e-mail-ben vagy személyesen veszi fel velünk a kapcsolatot.

IBM SPSS Decision Management for Customer Interactions a prediktív analitika előnyeit az üzleti logikával kombinálva megteremti a lehetőséget, hogy előre tervezhessük az ügyfél viselkedését és valós időben reagálni is tudjunk arra. Segítségével a felhasználók egyszerűen és gyorsan meghatározhatják, melyek azok a kapcsolatfelvételek, amelyek a legalkalmasabbak egy-egy up-sell, cross-sell vagy megtartási ajánlat kínálására  - majd olyan személyre szabott ajánlatot készít real-time, melyet legnagyobb eséllyel fogad el az ügyfél. A rendszer célja, hogy biztosítsa a lehető legjobb eredményeket mind a vevő, mind pedig a cég számára.

IBM SPSS Decision Management for Customer Interactions minden rendelkezésre álló ügyfél információt hasznosít - ideértve a tranzakciós adatokat, vásárlásokat, hívás történetet és weboldal látogatásokat - majd a lehető legjobb továbblépési lehetőséget ajánlja fel. A real-time technológia révén a szoftver a mindig az elérhető legfrissebb ügyfél információk alapján tesz ajánlásokat, és az ügyintéző által real-time bevitt információkat is felhasználja.

Ha például egy magas ügyfélértékkel rendelkező ügyfél hívja fel az ügyfélszolgálatot vagy keresi fel a weboldalt és a termékről, szolgáltatásról panaszkodik, az IBM SPSS Decision Management for Customer Interactions az ügyféladatok feldolgozása alapján jelzi, hogy az adott ügyfél le fog morzsolódni. Ezután a panaszról szóló információ és az ügyfél történet kombinálásával személyre szabott megtartási ajánlat készíthető, azonnal. Ez az ajánlat pedig változhat attól függően, hogy hogyan reagál rá az ügyfél és milyen új információt ad, ami felhasználható az ügyfélprofil és a jövőbeni kapcsolatok finomítására.

A Cablecom, egy svájci székhelyű telekommunikációs szolgáltató, ahol sikeresen alkalmazzák az IBM SPSS Decision Management alkalmazást az ügyfélelvándorlás csökkentésére. A Nucleus Research erről szóló tanulmánya szerint 19%-ról 2%-ra csökkentették  az elvándorlás arányát. A cég felmérést készített az ügyfelekkel a kritikus ügyfélszolgálati pontokon, az eredményeit pedig egy ügyfél elégedettséget előrejelző modell készítésére használták fel. A modell alapján kampányt terveztek,majd hajtottak végre, amely a kockázatos ügyfelek megtartását célozta meg.

Különböző típusú ajánlatokat szükségesek az ügyfélszolgálaton jelentkező ügyfeleknek, módosítani kell a webes kampányt válaszként egy versenytárs árváltoztatására vagy speciális ajánlatot kell adni egy magas ügyfélértékkel rendelkező vagy a lemorzsolódás veszélyes ügyfélnek -a  változtatásnak minden esetben gyorsnak kell lennie, különben a cég elesik egy értékes lehetőségtől. Az IBM SPSS Decision Management for Customer Interactions lehetővé teszi az üzleti felhasználónak, hogy real-time állítsák be a prioritásokat, finomítsák az ajánlatokat és folyamatokat, anélkül, hogy más osztályokra kellene hagyatkozniuk.

Az egyre magasabb ügyfélelvárások és globális verseny világában rendkívül fontos, hogy megtaláljuk, hogyan különböztethetjük meg magunkat a versenytársaktól és hogyan növelhetjük vagy tarthatjuk meg értékes ügyfeleink számát és, hogyan szerezhetünk újakat. A real-time döntéshozatal minden iparágban hozzájárul az értékesítési és megtartási tevékenység. A Decision Management for Customer Interactions segítségével azonnal növelhető az ügyfelek válaszadási aránya és elégedettsége, s ezáltal a bevétel. A rendszer kihasználja a meglévő adatbázisokat, együttműködik a meglévő rendszerekkel és illeszkedik a jelenleg működő üzleti folyamatokba, hogy a befektetés minél hamarabb megtérülhessen.

Szeretne többet tudni? Kérdése van? Keressen minket azonnali kapcsolatfelvételt biztosító űrlapunkon, és mi 1 munkanapon belül válaszolunk! Kattintson ide és kérdezzen!