Kereskedelem

A profitabilitás megőrzés és növelése érdekében a kereskedőknek megbízható vásárlókra, termékekre és üzleti információra van szükségük, hogy a taktikai és stratégai döntéseiket megalapozzák.

KERESZTÉRTÉKESÍTÉS

Keresztértékesítés során egy cég már meglévő ügyfeleinek ajánlunk olyan termékeket, amelyekről azt reméljük, hogy az ügyfél a jövőben megvásárolja azokat. Az alkalmazható keresztértékesítési módszertan a rendelkezésre álló adatok típusától, minőségétől függ.

Vásárlói kosárelemzés

A kosárelemzés során a vevők korábbi vásárlási adatai alapján feltárjuk, mely termékeket vásárolják meg egyszerre az ügyfelek. A vásárlói szokások felderítése által a keresztértékesítésen túl támogatást nyújthatnak kifinomultabb marketing akciók megszervezéséhez, vagy az áruház termék-térképének optimalizálásához is.

Kampányoptimalizálás

A kampányoptimalizálás során a vásárlói kosárelemzés vagy co-clustering eredményét, az ügyfelek preferenciáit és korábbi viselkedési adatait használjuk fel a számára aktuális ajánlat és kommunikációs csatorna meghatározására. És ami a legfontosabb, az optimalizálás során folyamatosan figyelemmel kísérjük a korábbi kampányokat az esetleges kiválasztási szabály, csatorna ill. költség összeférhetetlenség elkerülése végett. Ez megteremti a lehetőségét, hogy az egyes ügyfelek a lehetséges legtöbb és legjobb ajánlatot kapják anélkül, hogy túl gyakran zaklatnánk őket, vagy számukra nem kedvező vagy nem megfelelő módon küldött ajánlatot kapnának. Továbbá, az optimalizálással a kampányokban elérhető profit egységes rendszerben számítható, és a lehetőségekhez képest legmagasabb profit érhető el.

Termékek

ÜGYFÉLSZEGMENTÁCIÓ

Az ügyfelek múltbeli ügylet, ügyfél és viselkedési adatai (vásárlási adatok, fizetési gyakorlat, stb.) alapján ügyfélszegmenseket hozunk létre, amely szegmensek - a szegmentáláshoz felhasznált adatok szempontjából - hasonló ügyfeleket tartalmaznak. Segítségével azonosíthatók a fontosabb fogyasztó szegmensek és minták. Az ügyfélprofilok segítségével támogatjuk a stratégiaalkotást, valamint a marketing kampányok kialakítását: egyes fogyasztói szegmenseket más ajánlatokkal, más csatornákon kereshetjük fel, különböző akciókkal, kedvezményekkel fokozhatjuk az ügyfél elégedettséget és a lojalitást.

Az ügyfél szegmensek további elemzések alapjául is szolgálhatnak (ügyfélérték, ügyfélmegtartás, ügyfélbázis növelés, keresztértékesítés).

Termékek

IDŐSOROS ADATOK ELŐREJELZÉSE

Szezonális ingadozások, tendenciák, trendek keresése különböző típusú idősoros adatokban. Segítségével jobban megérthetők és előre jelezhetők az időben változó mennyiségek, amelyek akár külső paraméterektől (pl. időjárás, ünnepnapok stb.) is függhetnek pl. termék értékesítés, forgalmi adatok vagy erőforrás igény jövőbeli alakulása; a csúcsok, hullámvölgyek érkezésére előre felkészülhet a vállalat.

Termékek

Szeretne többet tudni? Kérdése van? Keressen minket azonnali kapcsolatfelvételt biztosító űrlapunkon, és mi 1 munkanapon belül válaszolunk! Kattintson ide és kérdezzen!