Az OTP ügyfélszolgálatára beérkező megkeresések priorizálását egy gépi tanulás technológiát használó szöveganalitikai rendszer végzi. Alkalmazásával a tehermentesített ügyintézők helyett egy virtuális asszisztens végzi a válaszadást, jelentősen csökkentve az egy-egy ügy kezelésére fordított időt.
Megjelent az SPSS Statistics legfrissebb, 27.0 verziója!
A Clementine munkatársai és szakértői készséggel állnak az Ön rendelkezésére mind technikai, mind szakmai kérdésekben. Legyen Ön is tagja cégünk partnerprogramjának, éljen a hosszútávú együttműködésért kínált lehetőségekkel!
2020 egy olyan év volt amelyik megmutatta az előrejelzések korlátait. Az alapvetően eseménytelen években a világ apró lépésekben változik. Az ilyen éveket, mint az idei viszont sokáig emlegetni fogjuk. Történelmi távlatban ugyan nem volt különösen sötét, nekünk azonban a sok kiszámítható, apró, de folyamatos fejlődést hozó év után próbára tette az alkalmazkodóképességünket. Alig egy hónapja jelent meg új szakmai lapunk az Outlier. Ebben a nyelvtechnológia talán a legnagyobb 2020-as újdonságáról írtam, ennek a cikknek a szerkesztett változatát szeretném itt megosztani.
Bővebben »
Feliratkozás