Termék: IBM SPSS Text Analytics, CLEMTEXT
Megoldás: CLEMVOICE
Iparág: Pénzügyi szolgáltatások
Ügyfél: OTP Bank Nyrt.
Az OTP Csoport Magyarország legnagyobb pénzügyi szolgáltatója, leányvállalataival a közép- és kelet-európai régió meghatározó szereplője. 13 millió ügyfél pénzügyi igényeire ad magas színvonalon megoldást 9 országban, több mint 1300 bankfiókjában, és a legmodernebb elektronikus csatornákon.
A piaci versenyben az ügyfélkiszolgálás minősége, gyorsasága, pontossága, jogszabályi kötelezettségek betartása és kontrollálhatósága egyre összetettebb feladat:
A Call Center- és az ott dolgozó operátorok hatékonyságának sikeres ellenőrzése a hívások hanganyagának 100%-os feldolgozásával.
///
Minőségellenőrzés
Különböző NLP technikákat (text mining, speech recognition) ötvöző rendszer moduláris bevezetése, amely képes a vállalatnál folyamatosan, nagy mennyiségben keletkező hanganyagokat leiratozni és feldolgozni.
Előkészítés:
Implementálás: