Hírek

Megjelent az Xperience & Research magazin legújabb száma!

Vélemény
2018.07.07. 01:37

Megjelent az Xperience&Research, az NRC és a Clementine ingyenes szakmai magazinjának legújabb száma!

A 12 számot megélt Marketingkutató magazint 2017 szeptemberében váltotta fel az Xperience & Research: egy megjelenésében és tartalmában is friss, informatív és egyben szórakoztató kiadvány, exkluzív cikkekkel, interjúkkal.

Ízelítő a 2018 nyári lapszámból: 

  • Interjú Szirmai Gergellyel, aki merőben máshogy méri a sikert
  • Neked nem iPhone-od van? De ciki!
    Társadalmi nyomás az okostelefon és a közösségi oldalak használatában
  • Egy jó társas?
    Vajon a digitális világ mellett játszunk még hagyományos társasjátékkal?
  • Asszem értelek
    Valóban csak az egy generáción belüliek értenek szót egymással?
  • Játék az élet
    Az első pixelektől a virtuális valóságig
  • A hitelfelvétel tűzkeresztsége
    Az első hitelfelvétel benyomásai, generációs különbségei – kutatás
  • A mobil már nem státuszszimbólum
    Mobil etnográfiai kutatás a Millennial szegmens telekommunikációs szokásairól
  • Influencer marketing – a nem mindenható
    Tényleg minden marketinges vágyát valóra válthatják az influencerek?
  • Képernyőváltás: hol van a Z generáció?
    Nagyon válogatósak, nem harapnak rá akármire, csak arra, ami igazán érdekli őket – de akkor mégis hogy szólítsuk meg a Z generációt?
  • Gépi logika vs. emberi döntés
    Melyik a hatékonyabb a döntési folyamatban?
  • Watsonnal magyarul
    Watson képes felismerni és megérteni a magyar nyelvet – megtanítottuk rá!
  • Sajtószemle szöveganalitikával
    Miről beszéltünk 2017-ben? A szöveganalitika megmondja!
  • 50 éves az SPSS
    Fél évszázad mérföldkövei

A magazin ingyenesen megrendelhető a magazin@clementine.hu e-mail címen.

Tovább olvasom »

Tovább olvasom »

Tovább olvasom »