Hírek

Megoldások »
Termékek »
Esettanulmányok »

dataSTREAM 2018 Beszámoló

Rendezvény
2018.05.03. 01:30

A 2018-as dataSTREAM konferencia középpontjában az „Exploring data – Inspiring business” tematikához hűen az üzleti döntéseket, folyamatokat befolyásoló adatelemzési lehetőségek és megoldások álltak. Tovább »

Ügyfélszolgálati termék NKFI támogatással

Kutatás
2018.05.02. 01:03

Gépi intelligencia, komplex adatelemzési, szöveganalitikai, valamint NLP technológiára épülő ügyfélszolgálati termék fejlesztésére nyert nagy összegű NKFI pályázati támogatást a Clementine. A hazai piac vezető adatbányász és szöveganalitikai megoldásokat szállító cége Cassandra szofterével paradigmaváltást hozhat az ügyfélszolgálatok működésébe. A projekt összeköltsége közel 180 millió forint. Tovább »

dataSTREAM 2018: Exploring data-inspiring business

Rendezvény
2018.04.02. 01:11

A cégek a folyamatosan növekvő mennyiségű adataikat újabb és újabb módszerekkel, technológiákkal igyekeznek feldolgozni, hogy a megfelelő termékeket alakíthassák ki, megjósolják az ügyfeleik viselkedését vagy felfedezzenek csalásgyanús ügyleteket. Új, korábban nem használt adatforrásokat kezdenek elemezni, hogy még több információhoz jussanak az ügyfeleikről. Tovább »