Skip to main content

Rendezvény

sajtó csomag

Töltse le a Clementine bemutatkozó anyagát.

SAJTÓKAPCSOLAT

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Tel: +36 1 457 0561
Fax: +36 1 457 0562
Cím: 1115 Budapest,
Bartók Béla út 105-113.

Brüsszelben jártunk az LT-Industry Summiton

Brüsszelben jártunk az LT-Industry Summiton

08 July 2019.
A Clementine is képviseltette magát az idei LT Innovate Summiton, amelyet a hagyományokhoz híven június 24 és 25. között rendeztek meg Brüsszelben.

The Language Technology Industry Summit Európa legnagyobb nyelvtechnológiai rendezvénye, amely bemutatja a szektor legújabb fejlesztési irányait, a többnyelvű kommunikáció, a szinkron fordítás, a deep-learning, a szövegbányászat és beszédszintézis területéről, hogy csak néhányat említsünk.

A csúcstalálkozó remek alkalom arra, hogy találkozzanak egymással a szakma különböző képviselői. A találkozón egyaránt megjelennek szakmai vezetők, elemzők és fejlesztők éppúgy, mint felhasználók és befektetők. Résztvevők a világ minden kontinenséről érkeznek, hogy megragadják a lehetőséget a kapcsolatépítésre, eszmecserére, inspirálódásra. Az idei volt a nyolcadik alkalom, hogy a csúcstalálkozót megrendezték, ennek megfelelően magas presztízs, kialakult résztvevői kör és kiváló előadások jellemezték a két nap programját. Az előadások két helyszínen összesen hat szekcióban zajlottak. Az első napot plenáris előadások nyitották meg, amelyeknek fő témája a mesterséges intelligencia kutatás és fejlesztés jövője volt. A két nap alatt közel 40 előadás járta körbe a nyelvtechnológia és kapcsolódó szakterületeinek legizgalmasabb szegmenseit, a felhasználói élmény valamint az ügyfél-elégedettség kiszolgálása mellett olyan területeket érintő fejlesztéseket is megismerhettünk, mint a biztonsági standardoknak való megfelelés a pénzügyi szektorban, a fordítói és tolmács szakma kapcsolata a nyelvtechnológiához vagy a mesterséges intelligencia szerepe az autógyártás jövőjében.

A Clementine legújabb fejlesztésével, a virtuális callcenter-megoldásával, Hangával mutatkozott be. Hanga, az emberi kommunikáció komplex értelmezésével képes megoldani különböző ügyfélszolgálati feladatokat, a megoldás magját pedig beszéd és szöveganalitikai fejlesztések adják. A prezentáció mellett kiállítóként is képviseltettük magunkat, a Hangát és a céget bemutató standnál számos érdeklődővel folytathattunk szakmai eszmecserét. A két napos programot egy workshop zárta, amelyen minden résztvevő szabadon megoszthatta gondolatait a szakma jelenlegi helyzetével, nemzetközi megítélésével és jövőbeli kihívásaival kapcsolatban.