KFI_16-1-2017-0370-2.1.7-15-2016-02191
A projekt vezetője
Statistical Products Hungary Kft.
Statistical Products Hungary Kft.
A projekt megnevezése
CASSANDRA – Gépiintelligencia-rendszer kifejlesztése az ügyfélszolgálatok robotizációjához
CASSANDRA – Gépiintelligencia-rendszer kifejlesztése az ügyfélszolgálatok robotizációjához
A projektre megítélt támogatás összege
118 845 079 Ft
118 845 079 Ft
A projekt összköltsége
178 865 137 Ft
178 865 137 Ft
A támogatás mértéke (%-ban)
66,44 %
66,44 %
Rövid összefoglaló
Ma már nem futurisztikus vízió, hanem a közeljövő realitása, hogy egy algoritmusokkal felvértezett fejlettebb mesterséges intelligencia képes lesz ellátni a széleskörű szaktudást igénylő, ugyanakkor repetitív, magas monotonitás-tűrést igénylő munkaköröket. A technológiai fejlődés rövid időn belül vitathatatlanul átalakítja a szolgáltató szektor ügyfélszolgálatainak működését is, ahol a napi operatív működési gyakorlat jelenleg sokszor pont ugyanolyan elavult, mint évtizedekkel korábban.
Ma már nem futurisztikus vízió, hanem a közeljövő realitása, hogy egy algoritmusokkal felvértezett fejlettebb mesterséges intelligencia képes lesz ellátni a széleskörű szaktudást igénylő, ugyanakkor repetitív, magas monotonitás-tűrést igénylő munkaköröket. A technológiai fejlődés rövid időn belül vitathatatlanul átalakítja a szolgáltató szektor ügyfélszolgálatainak működését is, ahol a napi operatív működési gyakorlat jelenleg sokszor pont ugyanolyan elavult, mint évtizedekkel korábban.
A projekt során létrehozott termékünk így nem csak Magyarországon, hanem nemzetközi szinten is jelentős üzleti potenciállal bíró hiánypótló B2B (Business-to-Business) megoldás, amely paradigmaváltást hoz az ügyfélszolgálatok működésébe, annak automatizálása, robotizálása révén. Cassandra hatékonyan segíti majd a vállalatnál dolgozók munkáját, hiszen sokkal rugalmasabb és sokrétűbb alkalmazást tesz lehetővé, mint amit jelenleg az egyetlen célfeladatra előreprogramozott gépek nyújtani tudnak. Emellett pedig az újítás igazi nyertesei maguk az ügyfelek lesznek, akik vállalat megújult ügyfélszolgálati szolgáltatásait igénybe véve gyors, kényelmes és professzionális kiszolgálásban fognak részesülni. Megoldásunk egyaránt garancia az elérhető legmagasabb szintű szervezeti hatékonyságra és a legkiválóbb szolgáltatás nyújtására.
Termékünk egy felhő alapú, valós időben működő gépi-intelligencia, amely komplex adat- és szöveganalitikai, valamint természetes nyelvi feldolgozási (Natural Language Process = NLP) technológiákat használva képes teljes körű támogatást adni a call centerek működtetéséhez.
A projekt kezdete
2018.04.01
2018.04.01
A projekt tervezett befejezési dátuma
2020.03.31
2020.03.31
A projekt azonosító száma
KFI_16-1-2017-0370-2.1.7-15-2016-02191
KFI_16-1-2017-0370-2.1.7-15-2016-02191