Megoldások

A Clementine szakképzett tanácsadói csapata számos iparágban szerzett elemzői tapasztalatokat, így szektortól és mérettől függetlenül hatékonyan tudjuk értelmezni az adott üzleti igényt és megtalálni az optimális megoldást a felmerült kihívásra. A cégünk által alkalmazott módszertan segítségével képesek vagyunk a teljes projekt-folyamat során támogatást nyújtani megbízóinknak, a felismeréstől kezdve a megfelelő eszközök kiválasztásában és testre szabásában, a hatékony stratégia kialakításában vagy a szükséges elemzések elkészítésében is.

A folyamatosan megjelenő új technológiák, szolgáltatások és csomagok megtanították a fogyasztókat, hogy mindig a legjobb ajánlatot keressék. Ez kihívás elé állítja a telekommunikációs iparágat: feladatuk, hogy az ügyfelek számára a megfelelő, hosszú távon is elégedettséget kiváltó terméket, szolgáltatást ajánlják.

Azonban hogyan is határozzák meg, hogy az egyes ügyfeleknek mi a legvonzóbb ajánlat? Csak az ár a fontos, vagy vannak más preferenciái is a fogyasztóknak? Az IBM SPSS prediktív elemző eszközei segítenek megválaszolni ezeket a kérdéseket.

CLEMCRM »

A CRM tevékenységhez kapcsolódó üzleti folyamatok szoftveres támogatása.

A bankoknak egyre szigorodó kockázatkezelési szabályoknak kell megfelelniük és a Basel II-III rendszer minimum tőkekövetelmény számítások jelentős részéhez elengedhetetlen a komplex matematikai-statisztikai módszerek használata. Szakértőink több különböző pénzintézetnél támogatták a kockázatkezelési modellek kialakítását és -bevezetését. Sok éves gyakorlattal és üzleti-elemzői tapasztalattal rendelkező szakértőink saját, az IBM SPSS Modeler szoftverre épülő megoldással képesek támogatni a pénzintézetek ezen területen kifejtett erőfeszítéseit.

CLEMRISK »

Hatékony válasz a bankokat érintő szigorú kockázatkezelési szabályokra.

Vajon miről beszélnek cégünk operátorai az ügyfeleinkkel napi több ezer órát? Kontrollálhatatlan, ellenőrizetlen az egyik legfontosabb ügyfélkapcsolati pont? Vajon mennyi fontos megjegyzés, ítélet, igény hangzik el?

CLEMVOICE »

Innovatív, a legmodernebb technológiákon alapuló megoldás az ügyfélszolgálatok működésének hatékonyabbá tételére.

EMILIA »

Szövegbányászati elemzésen alapuló megoldás, mely forradalmasítja az email kezelést az ügyfélszolgálaton.

ClemCALL - A hangvezérelt IVR »

IVR-megodás hang- és szöveganalitikai technológiák alkalmazásával.

Az IBM SPSS bizonyítottan hatékony szoftvereinek köszönhetően nagy mennyiségű, akár szöveg formátumú adat ellenőrizhető, a közbiztonságot fenyegető tevékenységek egyedi modellek mentén azonosíthatók, riportálhatók. A rejtett bűnestek feltárásának szoftveres úton történő támogatása eredményeként a szervezet emberi erőforrásai hatékonyabban alkalmazhatók, megakadályozható a kisebb bűnügyek és rendzavarások számának növekedése, összességében pedig nő a bűnüldözés hatásfoka.

Dokumentumfeldolgozás és kapcsolatháló-elemzés »

Gépi információ kinyerés és -feldolgozás kialakítása az emberi erőforrások tehermentesítésére és a meglévő folyamatok automatizálsára.

OSINT »

Az OSINT egy-egy entitáshoz kapcsolódó tartalmak felkutatása, összefüggések feltárása és -elemzése internetes, open source források felhasználásával.

A statisztikai számítások és grafikák készítéséhez használt nyílt forráskódú programozási nyelvet használó és open source környezetben futó szoftverek IBM SPSS termékekkel történő integrációjával a programozásban járatlan felhasználók számára is elérhetővé teszi a R- és Phyton programnyelvek-nyújtotta előnyöket.

Python integráció az IBM SPSS Modeler szoftverbe »

A Python integrációval számtalan olyan új felhasználási lehetőség nyílik, amelyek korábban nem voltak elérhetőek az IBM SPSS Modeler-ben.

R integráció »

Az R kódok tovább erősítik az IBM SPSS szoftver már meglévő adatmanipulációs, statisztikai analízis és prediktív előrejelző képességeit.