Skip to main content

Ügyfélszolgálat

Kapcsolódó termékek

Kapcsolódó tartalmak

AJÁNLATKÉRÉS

Kérésére egy, az Ön igényeire szabott megoldást állítunk össze.

TERMÉKBEMUTATÓ

Ismerje meg az alkalmazásban rejlő lehetőségeket a Clementine munkatársainak tolmácsolásában!

TERMÉKOKTATÁS

A Clementine szakemberei akár helyszíni oktatás keretein belül is felkészítik munkatársait az alkalmazások leghatékonyabb használatára.

RENDEZVÉNYEK

A Clementine által szervezett rendezvények bemutatják az adatbányászat és az adat tudomány legfrissebb trendjeit, fejlődésük irányát.

HÍREK

Ügyfélszolgálat

EMILIA

Szövegbányászati elemzésen alapuló megoldás, mely forradalmasítja az email kezelést az ügyfélszolgálaton.

Az ügyfélszolgálatokra több tucatnyi elektronikus levél érkezik naponta, de mi is történik ezekkel az e-mailekkel azt követően, hogy landolnak a postaládánkban?

A vállalatok egy részénél az üzeneteket első átolvasás után egy vezető ügyintéző továbbítja azoknak a kollégának, akinek majd felveszik a kapcsolatot az ügyféllel. Míg más szervezeteknél a levelek előszűrés nélkül, érkezési sorrendben rögtön az operátorokhoz kerülnek. Az ügyintéző aztán utánanéz, hogy az adott levélnek volt-e előzménye, ha szükséges további egyeztetésre, pontosításra szolgáló adatokat kér az ügyféltől, informálódik, hogy hasonló téma merült-e már fel korábban, vagy rendelkezésre áll-e központi válaszsablon. Megfogalmazza a végleges válaszlevelet, majd végül a küldés gomb megnyomásával párhuzamosan iktatja, és témakóddal ellátva lezárja a levelezést. Ez ma a vállalatoknál az általánosságban elterjedt levélkezelési gyakorlat.

Most pedig képzeljen el egy villámolvasási képességekkel rendelkező szuper asszisztenst, aki egy személyben végzi el a levelek előszűrését, prioritási rendezését, ügyintézők közötti elosztását, aki minden a vállalat, szervezet életében korábban előfordult levélváltásra emlékszik, és akinek ez alapján a legtöbb levélre van egy válaszötlete, természetesen amellett, hogy sosem jár le a munkaideje és mindenkor kiváló, egyenletes munkateljesítményt nyújt.

EMILIA segítségével ilyen is lehet az Ön vállalatának levélkezelési gyakorlata. Megoldásunk néhány másodperces válaszidő mellett képes komplex adat- és szövegbányászati algoritmusaira támaszkodva az emberi kognitív értelmezési folyamathoz hasonlóan egy levél tartalmát feldolgozni, majd az eredmény függvényében a leveleket prioritásuk szerint rangsorolva az ügyintézők között szétosztani, iktatni, illetve szükség esetén hozzájuk válaszsablont generálni.

Mik EMILIA előnyei?

  • Azáltal, hogy a leveleket két ügyintéző, helyett EMILIA szűri elő, jelentős időveszteség takarítható meg a válaszadási folyamatban.
  • EMILIA levélszortírozó funkcionalitásának köszönhetően, nem fordulhat elő, hogy a levél nem a megfelelő illetékeshez kerül továbbításra, vagy szélsőséges esetben annak megválaszolását senki nem tekinti saját feladatának.
  • EMILIA kiküszöböli az érkezési sorrendben történő levél feldolgozási gyakorlat nagy hátrányát. A priorizált levélrendezési funkciója ugyanis lehetővé teszi, hogy ha egy gyors reakciót igénylő, kritikus levél érkezik, akkor az azonnal az ügyintézők látókörébe kerüljön, és elkezdődhessen a problémás helyzet elhárítása.
  • EMILIA tudásbázisának használata megspórolja a sablonválaszok, sablonlevelek keresésére, illetve a megfelelő részek „összeollózása” fordított munkaidőt.
  • EMILIA konzisztens iktatási gyakorlata egységesíti a beérkező levelek témabesorolását, ami a jövőben könnyebbé teszi a válaszsablonok keresését, illetve hatékonyabbá a minőségbiztosítási folyamatokat.

///
Milyen iparágakban alkalmazható?

Biztosítás
Pénzügyi szolgáltatások
Telekommunikáció
Kormányzat
Kereskedelem
Energiaszolgáltatás