Esettanulmányok

Kapcsolati háló szabad szövegből Bűnüldözési szerv

Termék: IBM SPSS Text Analytics, i2 iBase, i2 Analyst's Notebook, CLEMTEXT
Megoldás: Dokumentumfeldolgozás és kapcsolatháló-elemzés
Iparág: Kormányzat

A Clementine a strukturálatlan, historikus és online forrásból származó szabad szöveges adatok adatbányászati és szöveganalitikai módszerekkel történő feldolgozásával támogatja a bűnüldözési szervezetek megelőzéssel és felderítéssel kapcsolatos munkavégzését. Tovább »

Automatizált e-mail feldolgozás Vodafone

Termék: IBM SPSS Text Analytics, CLEMTEXT
Megoldás: EMILIA
Iparág: Telekommunikáció

Akár azonnali válasz az ügyfélszolgálatra érkező üzenetekre? Mesterséges intelligencia támogatásával felgyorsított ügyfélkommunikáció az ügyfélelégedettség növelésére. A feldolgozott üzenetek strukturált adataként további elemzésekhez is felhasználhatók. Tovább »

Többcsatornás ügyfélmérés Biztosító

Termék: IBM SPSS Statistics
Megoldás: CLEMCRM
Iparág: Biztosítás

A különböző adatgyűjtési csatornákon beérkező ügyfélelégedettségi információk egységesítése, az adatbázisépítés automatizálása történt. Az adhoc megoldások helyett a folyamat kidolgozása megoldást nyújt az adatvagyon kezelésére, a fejlesztésekhez szükséges információk közvetlenül kinyeréséhez. Tovább »

Stratégiai tervezés támogatása EGIS

Termék: IBM SPSS Modeler
Megoldás: CLEMRISK
Iparág: Egészségügy

Az Egis Gyógyszergyár Zrt. termékfejlesztési és termelési stratégiájának tervezését egy, a vállalat működése során folyamatosan gyűjtött adatokat elemző és azokból különböző idősíkokra modelleket felállító szoftveres megoldás segíti. Tovább »

Priorizált ügyfélmegkeresések OTP Bank Nyrt.

Termék: IBM SPSS Text Analytics, CLEMTEXT
Megoldás: EMILIA
Iparág: Pénzügyi szolgáltatások

Az OTP ügyfélszolgálatára beérkező megkeresések priorizálását egy gépi tanulás technológiát használó szöveganalitikai rendszer végzi. Alkalmazásával a tehermentesített ügyintézők helyett egy virtuális asszisztens végzi a válaszadást, jelentősen csökkentve az egy-egy ügy kezelésére fordított időt. Tovább »

Preventív panaszkezelés EON

Termék: IBM SPSS Modeler
Megoldás: CLEMCRM
Iparág: Energiaszolgáltatás

Energiaszolgáltatási szektor képviselői számára a szigorú hazai szabályozás miatt elengedhetetlen az ügyfelekkel folytatott párbeszéd folyamatos ellenőrzése. Az EON a számára készült pilot megoldás képes előrejelezni azonosítani a fogyasztóvédelmi eljárással fenyegető eseteket. Tovább »

Hanganalitikával a minőségért OTP Bank Nyrt.

Termék: IBM SPSS Text Analytics, CLEMTEXT
Megoldás: CLEMVOICE
Iparág: Pénzügyi szolgáltatások

A piaci versenyben az ügyfélkiszolgálás minősége, gyorsasága, pontossága, jogszabályi kötelezettségek betartása és kontrollálhatósága egyre összetettebb feladat. Az OTP Bank számára készült megoldással a pénzintézet hatékonyabbá tette ügyfélszolgálata minőségi ellenőrzését. Tovább »