Termék: IBM SPSS Modeler
Megoldás: CLEMCRM
Iparág: Energiaszolgáltatás
Energiaszolgáltatási szektor képviselői számára a szigorú hazai szabályozás miatt elengedhetetlen az ügyfelekkel folytatott párbeszéd folyamatos ellenőrzése. A számára készült pilot-megoldással az EON képes előre jelezni, azonosítani a fogyasztóvédelmi eljárással fenyegető eseteket. Tovább »
Termék: IBM SPSS Statistics
Megoldás: CLEMCRM
Iparág: Biztosítás
A különböző adatgyűjtési csatornákon beérkező ügyfél-elégedettségi információk egységesítése, az adatbázis-építés automatizálása történt. Az ad-hoc megoldások helyett a folyamat kidolgozása megoldást nyújt az adatvagyon kezelésére, a fejlesztésekhez szükséges információk közvetlen kinyeréséhez. Tovább »
Termék: IBM SPSS Modeler
Megoldás: CLEMRISK
Iparág: Egészségügy
Az Egis Gyógyszergyár Zrt. termékfejlesztési és termelési stratégiájának tervezését egy, a vállalat működése során folyamatosan gyűjtött adatokat elemző és azokból különböző idősíkokra modelleket felállító szoftveres megoldás segíti. Tovább »
Termék: IBM SPSS Text Analytics, CLEMTEXT
Megoldás: EMILIA
Iparág: Pénzügyi szolgáltatások
Az OTP ügyfélszolgálatára beérkező megkeresések priorizálását egy gépi tanulás technológiát használó szöveganalitikai rendszer végzi. Alkalmazásával a tehermentesített ügyintézők helyett egy virtuális asszisztens végzi a válaszadást, jelentősen csökkentve az egy-egy ügy kezelésére fordított időt. Tovább »
Termék: IBM SPSS Text Analytics, i2 iBase, i2 Analyst's Notebook, CLEMTEXT
Megoldás: Dokumentumfeldolgozás és kapcsolatháló-elemzés
Iparág: Kormányzat
A Clementine a strukturálatlan, historikus és online forrásból származó szabad szöveges adatok adatbányászati és szöveganalitikai módszerekkel történő feldolgozásával támogatja a bűnüldözési szervezetek megelőzéssel és felderítéssel kapcsolatos munkavégzését. Tovább »
Termék: IBM SPSS Text Analytics, IBM SPSS Modeler
Megoldás: EMILIA
Iparág: Pénzügyi szolgáltatások
Egy mesterséges intelligencián alapuló virtuális személy gyorsíthatja, hatékonyabbá teheti a beérkező hitelkérelmek kezelését, valamint lerövidítheti a döntési időt. Tovább »
Termék: IBM SPSS Text Analytics, CLEMTEXT
Megoldás: CLEMVOICE
Iparág: Pénzügyi szolgáltatások
A piaci versenyben az ügyfélkiszolgálás minősége, gyorsasága, pontossága, jogszabályi kötelezettségek betartása és kontrollálhatósága egyre összetettebb feladat. Az OTP Bank számára készült megoldással a pénzintézet hatékonyabbá tette ügyfélszolgálata minőségi ellenőrzését. Tovább »
Termék: IBM SPSS Text Analytics, CLEMTEXT
Megoldás: EMILIA
Iparág: Telekommunikáció
Akár azonnali válasz az ügyfélszolgálatra érkező üzenetekre? Mesterséges intelligencia támogatásával felgyorsított ügyfélkommunikáció az ügyfélelégedettség növelésére. A feldolgozott üzenetek strukturált adataként további elemzésekhez is felhasználhatók. Tovább »