Projektbemutató

Kapcsolódó tartalmak

Projektbemutató

KFI_16-1-2017-0370-2.1.7-15-2016-02191

A projekt vezetője
Statistical Products Hungary Kft.
 
A projekt megnevezése
CASSANDRA – Gépiintelligencia-rendszer kifejlesztése az ügyfélszolgálatok robotizációjához
 
A projektre megítélt támogatás összege
118 845 079 Ft
 
A projekt összköltsége
178 865 137 Ft
 
A támogatás mértéke (%-ban)
66,44 %
 
Rövid összefoglaló
Ma már nem futurisztikus vízió, hanem a közeljövő realitása, hogy egy algoritmusokkal felvértezett fejlettebb mesterséges intelligencia képes lesz ellátni a széleskörű szaktudást igénylő, ugyanakkor repetitív, magas monotonitás-tűrést igénylő munkaköröket. A technológiai fejlődés rövid időn belül vitathatatlanul átalakítja a szolgáltató szektor ügyfélszolgálatainak működését is, ahol a napi operatív működési gyakorlat jelenleg sokszor pont ugyanolyan elavult, mint évtizedekkel korábban.
 
A projekt során létrehozott termékünk így nem csak Magyarországon, hanem nemzetközi szinten is jelentős üzleti potenciállal bíró hiánypótló B2B (Business-to-Business) megoldás, amely paradigmaváltást hoz az ügyfélszolgálatok működésébe, annak automatizálása, robotizálása révén. Cassandra hatékonyan segíti majd a vállalatnál dolgozók munkáját, hiszen sokkal rugalmasabb és sokrétűbb alkalmazást tesz lehetővé, mint amit jelenleg az egyetlen célfeladatra előreprogramozott gépek nyújtani tudnak. Emellett pedig az újítás igazi nyertesei maguk az ügyfelek lesznek, akik vállalat megújult ügyfélszolgálati szolgáltatásait igénybe véve gyors, kényelmes és professzionális kiszolgálásban fognak részesülni. Megoldásunk egyaránt garancia az elérhető legmagasabb szintű szervezeti hatékonyságra és a legkiválóbb szolgáltatás nyújtására.
 
Termékünk egy felhő alapú, valós időben működő gépi-intelligencia, amely komplex adat- és szöveganalitikai, valamint természetes nyelvi feldolgozási (Natural Language Process = NLP) technológiákat használva képes teljes körű támogatást adni a call centerek működtetéséhez.
 
A projekt kezdete
2018.04.01
 
A projekt tervezett befejezési dátuma
2020.03.31
 
A projekt azonosító száma
KFI_16-1-2017-0370-2.1.7-15-2016-02191

KAPCSOLAT

CLEMENTINE
Cím: 1115 Budapest,
Bartók Béla út 105-113.
Tel: +36 1 457 0561
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

© Clementine /// Minden jog fenntartva!

Priorizált ügyfélmegkeresések

Az OTP ügyfélszolgálatára beérkező megkeresések priorizálását egy gépi tanulás technológiát használó szöveganalitikai rendszer végzi. Alkalmazásával a tehermentesített ügyintézők helyett egy virtuális asszisztens végzi a válaszadást, jelentősen csökkentve az egy-egy ügy kezelésére fordított időt.

Priorizált ügyfélmegkeresések

Az OTP ügyfélszolgálatára beérkező megkeresések priorizálását egy gépi tanulás technológiát használó szöveganalitikai rendszer végzi. Alkalmazásával a tehermentesített ügyintézők helyett egy virtuális asszisztens végzi a válaszadást, jelentősen csökkentve az egy-egy ügy kezelésére fordított időt.

Aktualitások

Hallgassa meg szakmai podcastunkat, lapozzon bele magazinunk legfrissebb lapszámába, vagy olvassa el legfrissebb híreinket!

Legújabb magazinunk