Kapcsolódó tartalmak
Egy vállalaton belül naponta több száz, sőt akár több ezer kritikus döntést hoznak. Ezek a döntések befolyásolják a vállalat bevétel-generáló képességét, a költségek nagyságát, és a kockázatot mértékét. Az SPSS üzleti alkalmazásai abban segítenek, hogy ezeket a döntéseket a leggördülékenyebben és leghatékonyabban hozhassa meg.
A vállalatok világszerte minden iparágban információkat állítanak elő adataikból, hogy jelenlegi működésüket összhangba hozzák jövőbeli céljaikkal. A prediktív üzleti alkalmazásokat a mindennapi működésbe beépítve a szervezetek kontrollálhatják a döntéseket, ezáltal üzleti céljaikat sikeresen teljesíthetik. Ezt úgy érik el, hogy múltbeli információkat felhasználva elemzik a jelenlegi helyzetet, majd előrejelzik a jövőt. A múltbeli adatokat használják fel, hogy döntési folyamataikat optimalizálják, irányítsák és automatizálják. Ennek eredményeként nőhet a keresztértékesítésből származó forgalom, csökkenhetnek a marketing költségek, kiszűrhetők lesznek a csalásgyanús esetek vagy növekedhet a kampányokra adott válaszadási arány.