Skip to main content

Ügyfélszolgálat

Kapcsolódó termékek

Kapcsolódó tartalmak

AJÁNLATKÉRÉS

Kérésére egy, az Ön igényeire szabott megoldást állítunk össze.

TERMÉKBEMUTATÓ

Ismerje meg az alkalmazásban rejlő lehetőségeket a Clementine munkatársainak tolmácsolásában!

TERMÉKOKTATÁS

A Clementine szakemberei akár helyszíni oktatás keretein belül is felkészítik munkatársait az alkalmazások leghatékonyabb használatára.

RENDEZVÉNYEK

A Clementine által szervezett rendezvények bemutatják az adatbányászat és az adat tudomány legfrissebb trendjeit, fejlődésük irányát.

HÍREK

Ügyfélszolgálat

CLEMVOICE for Surveys

Telefonos közvéleménykutatások minőségbiztosítása és automatizált értékelése.

A CLEMVOICE for Surveys egy komplex megoldás, amely a legjobb magyar nyelvű hangfeldolgozó, szöveganalitikai és adatbányászati technológiákat egyesíti, így képes a telefonos közvéleménykutatások tartalmának feldolgozására és gépi értelmezésére.

Protokoll követése, figyelése

A beszélgetések során a kérdezőknek előre meghatározott protokollt kell követni: megfelelően beköszönni, rákérdezni az időpont alkalmasságára, megfogalmazni az adatfelvétel célját, elmondani a mennyit időt vesz igénybe a beszélgetés, a megfelelő sorrendben és minőségben feltenni a kérdéseket, majd lezárni a beszélgetést. Ezek betartásának figyelése eddig nem valósulhatott meg, a CLEMVOICE technológia révén azonban minden egyes beszélgetésben azonosítható ezek előfordulása.

Nyitott kérdésekre adott válaszok gépi leiratozása

Nyitott kérdések esetén a kérdezőknek közvetlenül a számítógépbe kell gépeli szó szerint az adott válaszokat. Ez sok időt vesz igénybe és odafigyelést igényel, a CLEMVOICE megoldás azonban automatikusan elvégzi a kérdező helyett, hiszen a válaszadó fél mondandójából is szó szerinti leiratot készít.

Beszédsebesség vizsgálat

A kérdező beszédsebessége nagyon fontos mind a felvezetésnél, mind a kérdések feltevése során, hiszen elengedhetetlen, hogy a válaszadó teljesen megértse és értelmezni tudja az elhangzottakat, ami alapján majd döntést hozhat és releváns választ adhat. Így például a következő szempontokat vizsgáljuk:

  • átlagos beszédtempó a teljes beszélgetésben
  • szavak kiejtésének sebessége

Folyamatos monitoring és minőségbiztosítás

A technológia révén minden beszélgetés egyenként értékelhető protokolltartás, beszédsebesség és a stílusjellemzők szempontjából, vagyis a kérdezők teljesítménye is monitorozhatóvá válik havi, heti, de akár napi szinten:

  • Kérdezők teljesítménye (egymáshoz képest) minőségbiztosítási szempontok alapján.
  • Azonosíthatók az átlagon alul teljesítő kérdezők, így a szükséges oktatások tervezhetők.
  • Havi, heti riportok révén mérhetővé válik az oktatások hatása, az egyes kérdezők fejlődése. 

Stílus elemzés, optimális hívásprofil

A sikeres adatfelvétel számos tényezőtől függhet, melyek között vannak verbális és non-verbális jellemzők is. A CLEMVOICE technológia révén számos ilyen jellemző válik folyamatosan monitorozhatóvá, elemezhetővé:

  • Kérdező szóhasználata, szókincse
  • Kialakult szkriptek vizsgálata: vannak-e kérdezőnként megkülönböztethető szófordulatok, tipikus mondatok.
  • Kérdések használata, típusai és aránya a beszélgetésben
  • Egymásra beszélés aránya: mennyire jellemző egy beszélgetésben az egymás szavába vágás
  • Válaszadó, kérdezőbeszédjének időtartam-elemzése

 

///
Milyen iparágakban alkalmazható?

Piackutatás